mandag den 30. januar 2012

Mandag D.30/1

Logbog mandag D.30/1
6.E, idræt piger
Jeg havde forberedt en planoversigt til pigerne så de tydeligt kan se hvem der skal hvad og hvornår. Jeg havde lavet en fælles serie som vi øvede en masse gange. Efterfølgende fik vi overblik over hvornår de forskellige skulle danse og hvad de andre skulle imens. Nu skal det bare øves igennem 1 mil. Gange.
Professionsmøde.
Jeg havde professionsmøde i dag med Susanne og Ellen. Vi fik drøfte en masse relevante problematikker samt hvad man skal tage højde for når man skal undervise børn med specielle behov. Jeg er nu helt sikker på at mit omdrejningspunkt vil være æstetiske lærerprocessor og hvad man skal have med i sine overvejelser når man planlægger sådan et forløb. Jeg vil herunder komme ind omkring relationer, eksekutive funktioner, mestrings strategier og elevforudsætninger.
Ydermere er jeg blevet så opslugt af hvor spændende dette emne er og ærgrer mig over at jeg ikke har valgt at skrive BA i specialpædagogik. Dengang viste jeg desværre ikke at jeg ville indhente mig så meget god og relevant empiri i min praktik.

1 kommentar:

  1. kære anette,
    godt møde lyder det til. Hvilke fag skriver du i ?
    laura

    SvarSlet