mandag den 2. januar 2012

Klar - Parat - Praktikstart !!!

Så er det imorgen det går løs. Første dag i praktikken, og gud hvor jeg glæder mig.
Har idag fået forberedt de sidste ting, sat papir i mappe, printet diverse ting ud og kan nu mærke spændningen i maven bliver mere og mere kraftig.
Spørgsmålet er så - føler jeg mig klar?
Og svaret må være: Ja, jeg bliver ikke mere klar. Jeg kan ikke forberede mere før jeg kender eleverne bedre. Jeg er forberedt på at der nok bliver lavet ændringer i min undervisningsplan, men det er jo også blot et vejledningsdokument.

Imorgen står de første timer på observation af specialklassen 6.E. Hvor jeg vil kigge lidt på deres mestringsstrategier. Herefter 2 timers idræt med 3.klasserne hvor der skal leges med redskaber. Samt efterfølgende møde med teamet. Hvor jeg har fået lov til at være en del af planlægningen i forløbne uger. Dette er noget jeg ser rigtig meget frem til.

God praktik til alle.
Annette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar