torsdag den 19. januar 2012

Glemte lige...

De farvede ark eleverne fik udfyldt, blev hængt op i klassen. Og til MIN overaskelse var der pludselig en fuld analyse af filmen vi så... Ikke noget jeg selv havde tænkt over der ville komme, selvom jeg selvfølgelig prøvede på at komme igennem hele analysen og filmen. :-) Hehe...

Derudover er de elever der udebliver fra timerne "under observation". Der skal muligvis skrives en indberetning på et par af eleverne (søskende). Dog bliver der samlet op på det HVER dag, hvis der er nogen der ikke er mødt op... Her skriver praktiklæreren til både selve eleven og forældre/kontaktperson. Hvis ikke hun hører noget, bliver der ringet om aftenen. Synes det er en fed måde at gøre det på... :-)

Synes ikke helt jeg fik udtrkt eleverne besgejstring for undervisningen. Jeg oplever at de aller fleste er engagerede. Jeg oplever da også at de forstår den "direkte" undervisning, idet at der kommer nogle fornuftige resultater. Glemte selvfølgelig også at sige at jeg, efter Lauras råd, altid fortæller eleverne om dagens og de overordnede mål for undervisningen. (alt er ligeledes skrevet ned på elevernes papirer, så ingen er i tvivl.

Hygge hejsa...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar