mandag den 23. januar 2012

mandag D.23/1

Logbog mandag D.23/1
6.E, idræt med pigerne
Vi startede med opvarmning som bestod af at vi skulle stå i en cirkel og skiftes til at komme med en øvelse. Det fungerede egentlig ret godt, der var dog få piger hvor det var grænseoverskridende, men de gjorde et forsøg.
Jeg havde til resten af timen forberedt nogle øvelser på 4 forskellige niveauer for at kunne tilgodese elevernes forskellige kompetencer. Dette blev modtaget rigtig godt og jeg fik i fællesskab med pigerne delt dem i de rigtige grupper. Pigerne brugte meget tid på den opgave de blev stillet, med lidt interne stridigheder, dog ikke noget der ikke kunne løses.
Timen forløb som planlagt og målet for timen blev nået. Pigerne har fået klar besked om hvad planen er næste gang, og hvad alle de her øvelser skal ende ud i.

2 kommentarer:

  1. kære anette,
    hvor er det dejligt. er der slet ikke andre der bruger denne blog eller kan jeg bare ikke se det.... Vi andre holdte møde i dag, hvis du har brug for at vende noget må du ringe

    SvarSlet
  2. Hej Laura.
    Pil har også skrevet herinde. Andrea har glemt sit password og de andre har jeg ikke hørt fra.
    Jeg fandt ud af det med mødet i morges, har taget fejl af datoerne men har fået en update af en sød medstuderende. Samtidig er jeg bare så heldig at jeg har fået en fantastisk praktiklærer. som formår at tage mig med i alt hvad der er mulighed for (teammøde, mellemtrinsmøde, supervisionsmøde, og skole/hjem samtaler). Hun bakker mig op i alt hvad jeg gør, og er altid klar til at svare på spørgsmål hvis der er noget jeg undre mig over. Hun viser også tydeligt at hun vil mig det bedste og gør alt for at jeg føler mig godt tilpas så jeg får en god praktik. Men ellers ringer jeg.

    SvarSlet